Workshop:Branding en social mediamarketing

Branding en social media marketing

Creëer een strategie die jongeren raakt en vooruithelpt!

In de snel veranderende onlinewereld is het voor jongerenwerkers cruciaal om een sterk en herkenbaar merk te ontwikkelen. Een merk dat jongeren aanspreekt en écht raakt. In deze workshop leer je hoe je jouw strategie kunt omvormen tot een impactvolle online aanwezigheid die jongeren inspireert en motiveert.

Onder leiding van influencer Faiza Belhadj duik je in de wereld van ‘branding’ en ‘social media marketing’, met een focus op de specifieke uitdagingen en kansen in het jongerenwerk. Je ontdekt hoe je een consistent en aantrekkelijk merk opbouwt dat niet alleen jongeren aantrekt, maar ook samenwerkingen en financiering bevordert. Je leert de (basis)principes om een effectieve onlinestrategie te ontwikkelen.

Onderwerpen die aan bod komen:

  • De kern van een sterk merk: Ontwikkel een concept dat jongeren aanspreekt en bij hen blijft hangen. We behandelen de basisprincipes van branding en hoe je dat vertaalt naar jouw werk in het werken met en voor jongeren.
  • Praktijkvoorbeelden: we delen inzichten en ervaringen over het succesvol bereiken van jongeren. We delen concrete aansprekende voorbeelden, met direct toepasbare tips.
  • Instagram ‘before & after’ analyse: Ontdek hoe kleine aanpassingen je social media-profiel krachtiger maken.
  • Duurzame groei: Ontdek hoe je een strategie opbouwt die aantrekkelijk is voor samenwerkingen en alternatieve financieringsbronnen. We bespreken strategieën om je aanbod toekomstbestendig te maken.

Deze workshop is een must voor iedereen die zijn werk naar een hoger niveau wil tillen en een toekomstbestendige onlinestrategie wil ontwikkelen met échte impact.

Workshopleider:

Faiza Belhadj

Faiza Belhadj is een expert in onlinemarketing met een scherp oog voor strategie en innovatie. Faiza’s unieke combinatie van ervaring en inzicht stelt haar in staat om moeiteloos te schakelen tussen diverse doelgroepen, van de koning tot jongeren in een buurthuis. Als moeder van drie tieners begrijpt ze bovendien als geen ander de snelle veranderingen in de wereld en het belang van bijblijven met de nieuwste trends.

Met haar onderneming helpt Faiza organisaties om slimmer en effectiever te werken. Ze biedt strategisch (online) advies en praktische tools om vanuit een helikopterview naar uitdagingen te kijken en optimaal gebruik te maken van digitale kansen. Haar vermogen om het potentieel van cliënten te vertalen naar concrete resultaten en duurzame groei is wat haar onderscheidt.

Faiza’s boodschap is helder: “Alles begint met een scherp inzicht in je doelgroep. Hoe beter je deze begrijpt, hoe makkelijker en leuker je werk wordt! Soms heb je een frisse blik nodig om opnieuw het overzicht te krijgen.